Spotřebitelské poradenství
Občanská poradna Centra nové naděje poskytuje svým klientům bezplatnou a anonymní pomoc při řešení nepříznivé životní a sociální situace, ve které se ocitli. Posláním Občanské poradny je poskytovat informace, rady a pomoc všem, kteří jsou v nepříznivé sociální situaci, nebo jim taková situace hrozí a to v 18 různých oblastech života.
Poradna se také intenzivně zabývá spotřebitelským poradenstvím, jehož cílem je zlepšovat informovanost občanů ČR o jejich právech a povinnostech při nákupu zboží a služeb a o způsobech, jak na trhu uplatňovat své ekonomické zájmy. Spotřebitelské poradenství je realizováno za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu ČR.
Další informace o Centru nové naděje a občanské poradně naleznete na www.cnnfm.cz, či telefonicky na 558 629 223, 773 173 604. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Občanská poradna je otevřená v době: PO-ČT, od 8:00 do 16:00 hodin a je nutné se předem objednat.
Bc. Martina Damková, DiS., ředitelka Občanské poradny