ŽIRAFA-INTEGROVANÉ CENTRUM FRÝDEK-MÍSTEK, p. o., HLEDÁ SPRÁVCE/SPRÁVKYNI MAJETKU
Jsme zařízení sociálních služeb, které provozuje tři sociální služby pro osoby s mentálním postižením převážně v dospělém věku. Jsme příspěvkovou organizací města a spravujeme dvě budovy města Frýdek-Místek.
NABÍZÍME:
- Práci referenta/referentky správy majetku na správě organizace ulice Fibichova 469, Místek
- Ranní služby pondělí až pátek, vlastní kancelář
- Benefity – stravenky, příspěvky z FKSP na rekreaci a jiné výhody
- Smysluplnou práci
- Zařazení do 9 až 10 platové třídy dle dosaženého vzdělání, dosavadních zkušeností (výše platu se vypočítává dle nařízení vlády č. 531/2021 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha č. 1)
REFERENT/REFERENTKA SPRÁVY MAJETKU VYKONÁVÁ V ORGANIZACI TYTO ODBORNÉ ČINNOSTI:
- Sestavování plánů majetkové správy podle propočtů, sumarizací, výsledků inventur
- a potřeb organizace.
- Organizace výběrových řízení pro akce provozního charakteru při správě majetku
- Spolupracuje s odbory magistrátu města Frýdek-Místek- odbor veřejných zakázek, investiční odbor, správy majetku a další.
- Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek.
- Vyřizování požadavků na pořízení, opravy a údržbu majetku podle druhu, kontrola položek a fakturovaných částek za pořízený majetek. Úplná a podrobná operativní evidence majetku, provádění kontrol s účetní evidencí tohoto majetku, vedení průkazné agendy včetně opatření provedených při zajištění nežádoucího stavu.
- Ve spolupráci s dodavatelem zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat, správa databází ve víceuživatelských počítačových systémech zajišťování správy, funkčnosti a bezpečnosti lokálního síťového prostředí. Monitorování a diagnostika sítí, definování a přidělování adres uživatelům a propojování na další sítě. Zajišťování bezpečnosti dat. Koordinace servisu, údržby a správy databáze.
- Komplexní zajišťování metodických, organizačních, řídících a kontrolních činností v oblasti bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti pracovního a životního prostředí.
- Stanovování a komplexní zajišťování systému požární ochrany včetně přípravy požárních řádů.
- Prostřednictvím registru smluv uveřejňuje soukromoprávní smlouvy a smlouvy
o poskytnutí dotace. - Ve spolupráci s dodavatelem- definuje, řídí a kontroluje činnosti organizace s dopadem na ochranu osobních údajů.
JAKÉ VZDĚLÁNÍ A VŠEOBECNÉ PŘEDPOKLADY POŽADUJEME:
- Bakalářský studijní program v oblasti stavebnictví nebo úplné střední odborné vzdělání v oblasti ekonomiky a podnikání.
- ŘP na osobní automobil nutný.
- Minimální praxi v dané pozici 2 roky.
- Svéprávnost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
- Znalost práce s PC – Word, Outlook, Excel, práce s internetem.
- Znalost aplikace Fenix, Pečovatelská služba, Power Care výhodou.
KOHO HLEDÁME
- Hledáme správce/správkyni majetku, který je zodpovědný, organizačně schopný
s pozitivním myšlením, je aktivní k řešení problémů a umí komunikovat.
V případě Vašeho zájmu zašlete na email: n.hamplova@zirafafm.cz svůj strukturovaný životopis s uvedením předešlých pracovních zkušeností, motivační dopis, aktuální emailovou adresu a telefonní kontakt, abychom Vás mohli pozvat k výběrovému řízení.
Mgr. Natálie Hamplová
ředitelka
ŽIRAFA-Integrované centrum Frýdek-Místek, p.o.
Fibichova 469, 738 01 Frýdek-Místek
tel: 558431563, 604601398